9 Ekim 2011 Pazar

Jose


"-Varlıklı bir aileden mi geliyorsunuz ?

Varlıklı sayılmazdık ama sürünmüyorduk da. Üç çocuklu sıradan normal bir aile. İstediğim eğitimi alabiliyordum, futbol oynayabiliyordum ve dünyayı gezebiliyordum. Daha ne ister bir çocuk? Ailem bunları sağlayabiliyordu."

Mourinho'nun çocukluğuyla benim çocukluğum arasındaki bağı anladım. 40 yıl önce ya da 40 yıl sonra, her şey geçmişimizde gizli. O 21 yaşında ne için yaratıldığını öğrenmiş, ya biz ?

Yazının Tamamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blogta yer alan yazılar üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan Ahmet Kaya'ya aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.