3 Şubat 2014 Pazartesi

BİM POŞETLİ HIRSIZ



Elinde silah ve poşet, kafasında maskeyle bankaya girdi. Elindeki yırtık BİM poşetiyle vezneye doğru ilerledi. Poşedi kadına uzattı.
Çıt çıkmıyordu.
Herkes durumu kabullenmişti.
Sanki bankanın soyulacağını, benim dışımda herkes biliyordu.
Peki niye bana söylemediniz bu durumu?

Emekli maaşını almaya gelen amcalardan biri pantolonumun köşesinde çekiyor ve fısıldayarak onun ve herkesin yaptığı gibi yere oturmamı istiyor. Bunu yapmayacağım. "Oyunbozanlık yapma" der gibi bakıyor bir kadın.

Ben de aksiyon istiyorum. Ama böyle değil. İşini yavaş yapan banka memuruna küfretmekti benim aksiyonum. Bu değil. Hiç değil.

Yavaş adımlarla yaklaşıyorum vezneye. Herkes sessizce yalvarıyor gitme diye. İçimde dalgalanan adrenalini durduramıyorum.

Dandik poşete atılan her deste para, daha bir tok ses çıkarıyor. Bir an arkasını ddönüyor BİM poşetli hırsız. Kendimi namlunun ucunda buluyorum sonra.

Bu bir kurusuku.

Ve hırsızı linç ediyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blogta yer alan yazılar üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan Ahmet Kaya'ya aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.