5 Şubat 2014 Çarşamba

TOP KAVGASI



İkizlerdi. Birinin saçları kızıl, diğerinin siyahtı. Onları sevmiyordum. Bedbaht bir hayatın boktan neferleriydi onlar. Ağızlarında, daha önce hiçbir yerde duymadığım küfürler dolaşıyordu. Öylesine. Bir anlık. Pervasızca edilen küfürler.

Yamalanmış yolda, keskin zift kokusu eşliğinde top oynuyorduk. Durmadan tekme yiyordum ikizlerden. Sıkıldım. Ama devam ettim. Daha şiddetli tekmeler geliyordu. Çok acıyordu ama top onlarındı. Bu yüzden sesimi çıkarmıyordum.

Sert bir kasti tekme sonrası dizimin üzerine düştüm. Dizim fena kanıyordu. Oyuna devam edecek durumda değildim. Tekmeyi atan kızıldı. Ayağa kalkmamı ve oyuna devam etmemi istiyordu.

Kalktım. Boyumun avantajıyla sol gözünün üstüne Mike Tyson yumruğu indirdim. Sonra siyah saçlı olanı küfürler ederek yanıma geldi. Onu da, Zidanevari bir kafayla yere serdikten sonra eve gittim.

Annem dizime pansuman yapıyordu. İkizlerin her zaman küflü peynir kokan anneleri geldi. Benim, çocuklarını dövdüğümü söyledi.

O ana kadar işittiğim en büyük azarı işittim sonra. Ve bir daha o piç kurularıyla değil top, yan yana gelmemeye bile yemin ettim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blogta yer alan yazılar üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan Ahmet Kaya'ya aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.