23 Ocak 2014 Perşembe

BİLİNÇLİ BİLİNÇSİZLİK



Kuyrukta, yani işkencedeyim. Sorumsuz bir birey olmanın sıkıntısı vücudumun her uzvunda şu anda. Her şeyi son saniyeye bırakma durumu; sanıyorum kuyruktaki herkes için geçerli bir sıfat bu.

Bir saatten beri bekliyorum. Ve ayakta, fakat toprak altında sanki milyon yıldır durup, yerinden hiç ilerleyemeyen fosilleşmiş vücutların hiç ilerlemediğini görünce yaşamaya olan bütün inancımı kaybediyorum.

Memurların o işlerini çok iyi yapıyor gibi oradaki diğer memur arkadaşlarına gülümsemesi, sıradaki insanlara somurtması; sanırım onlara bakmamalıyım, yoksa onları öldürmeyi düşünebilirim. 

Burada işler her zaman böyle yürüyor olmalı. Son güne hatta son saniyeye bırakmadan önce düşünecektin. Hiçbir şeyi düşünme, sıranı bekle ve git.

Bıyıklı, takım elbiseli, elinde deri çanta olan biri göbekli vücuduyla aramızdan sıyrılıp memurun yanına sokuluyor. Benim evrağıma benzer, hatta aynı olan evrağı memura uzatıyor. Memur; saniyeyi tutuyorum tam otuz üç saniyede işlemi yapıp yazıcıdan çıktısını alıyor, evet tam otuz üç saniye.

Gülüşüyorlar.
Koklaşıyorlar.
Sarılıyorlar.

Dışarıdan biri görse eğer ikisinin eşcinsel olduğunu düşünebilir. Bıyıklı adam, koca göbeğiyle yine geldiği gibi hepimize çarpa çarpa aramızdan geçiyor.  Burada işle böyle yürüyor olmalı.

Bu yavaş gidişin sebebi olan memurun yanına muzaffer bir komutan edasıyla gidiyorum. 

Oraya gideli bir dakika olmuş ve hala evrağımı bankodan almamış memurla göz göze geliyoruz. Gözlerimden alev çıkıyor ama ruhum dingin. Burada işlerin böyle yürüdüğünü ruhuma kabul ettirdim. Memur bir hışımla evraklarımı alıyor ve otuz üç saniyede işlemi bitiriyor. 

Bıyıklı ve göbekli de değilim. Onu bir eşcinsel gibi de öpmedim. 

Bir iç çekip, hiç kimseye çarpmadan o işlerin öyle yürüdüğü mekandan uzaklaşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blogta yer alan yazılar üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan Ahmet Kaya'ya aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.