15 Ocak 2014 Çarşamba

SUSUŞ ya da sıkılmaya övgü



Sıkıştım, parmaklar arasında.

Bir şey var söylemek istediğim.

Bırak beni,

suratına işediğim.

Bırak da söyleyeyim umudumu

ve haykırayım patatesten şekiller çıkaran tanrıya.

Sonra.

Evet, sonra,

gideyim. İzin ver bana soysuz şeytan.

Eski melek,

şimdi baştan çıkaran.

Yakan, yıkan.

Yok eden bütün gerçekleri.

Beni hayattan soğutan.

Soğutmadan önce bağlayan, kıran ve ısıran

ya da öldür beni.

Kurtar senin o aptal kokundan benliğimi.

Sonsuza ya da yok oluşa süreyim kendimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blogta yer alan yazılar üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan Ahmet Kaya'ya aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.