11 Ocak 2014 Cumartesi

KEDİLER GÜZEL UYANIR



Doğalgaz sobasının yanında; sımsıcak, kitap okuyorum.  Şekersiz, ikisi bir arada Nescafe'de içiyorum. Yekta  Kopan okuyorum. Onu ilk defa okuyorum.

Dublaj yeteneğinin iyi olduğunu biliyordum ama edebi yeteneğini yani  okunabilirliğinin ne derece iyi olduğunu bilmiyordum.

Sayfaları çevirdikçe daha da okuyasım geliyor. Kendi çocukluğumdan, evimden, bayat ekmeklerle  yapılan yumurtalı ekmeğin tadı var kitapta.

"Kediler Güzel Uyanır" kısa, çok kısa hayat kesitlerinden oluşan çerezlik bir kitap. "Genel İzleyici" dediğimiz televizyon kitlesi evlilik programlarından kafalarını kaldırıp bu kitabı okuyabilirler.                                              

Akıntıya karşı gelmeye çalışan her anı-öykünün sıcaklığını, sevimliliğini ve rahatsızlık vermeyen huzursuzluğunu bulacaksınız bu kitapta.

Ve eminim, insanların çiftleşip daha huzurlu olacaklarına inanan kesimden daha fazla huzur avuçlayacaksınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blogta yer alan yazılar üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan Ahmet Kaya'ya aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.