15 Ocak 2014 Çarşamba

HÜCRE



Terliyorum.
Düşünemiyorum.
Zorla, evet zorla susturuluyorum.
Hücrenin kapısına her tıkladığımda ya cevap alamıyorum ya da duvar gibi bir suratla karşılaşıyorum. Nemli ve toprak kokan duvarlar moralimi bozuyor.
Ve sessizlik. Bu iğrenç.
Bağırmak istiyorum. Bunun boşa olduğunu bile bile yapmak.
Neden kitlediler beni buraya? Tek yaptığım yazmak. Evet, yanlış duymadınız yazmak.
Elimi yumruk yapıp nemli duvarlara acı duymaksızın vuruyorum. Yazdığım eli hem de. Yazmamak için.
Ağlayarak.
Ve tekrar oturuyorum, paslı, tuvalet deliği kokan sandalyeye.
Hücrenin kapısındaki küçük aralıktan duvar surat adımı söylüyor:
"Ahmet hazırlan. Savcıya çıkıyoruz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blogta yer alan yazılar üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan Ahmet Kaya'ya aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.