25 Ocak 2014 Cumartesi

EN SEVDİĞİM PANTOLONUM



Loş ışıklı bir mekanın siyah, kalın kapı camı.
Görmüyorum.
İlk dizim çarpıyor. Sonra camı yarıp içinden geçiyorum. Gözüm kararmış, görüntü yok. Ayaklarım titriyor.

Gözlerim açılıyor.

Etrafımda mucize gören kalabalık. Ağızları açık seyrediyorlar beni. Ve yerde bulunan kırık kalın büyük camları gösteriyorlar işaret parmaklarıyla birbirlerine.

Sonra tekrar bana bakıyorlar.
"Allah korumuş" diyorlar.

Ben konuşamıyorum. Kendimde miyim, onu da bilmiyorum.

Dükkan sahibi geliyor sonra. Camı nasıl taktıracağımı soruyor. Camcı getiriyorum o halimle. Takılıyor. Sigorta karşılıyor.
Ben ödemiyorum. Mutluyum.

Ama pantolonum yırtılmış. Kocaman bir kesik. Yırtık.
Ah! Lanet olsun. Keşke ölseydim. O benim en sevdiğim pantolonumdu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blogta yer alan yazılar üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan Ahmet Kaya'ya aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz.